loading...
خلوتگاه یه عاشق
یه نفر ............... بازدید : 465 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)

وقتي سنگريزه هاي زندگيم زياد ميشن احساس ميکنم دنيا از سنگ شده با اينکه  تو  خاطراتم يادمه که دنياي من اينطوري نبود... از اينکه  فکرم سنگي شه و دلم سنگ و وجودم سنگ ميترسم و فکر ميکنم اون ادمها و اون چيزايي که مدام منو از احساسم دور ميکردن و سنگريزه ها رو پرت ميکردن راست ميگفتن و من به احساسم بيخودي اعتماد داشتم و دلم ميگيه از خودم و احساسم !! که چرا مواظبشون نبودم و گمشون کردم  دنيا رو سرم خراب ميشه و فکر ميکنم سنگ شدم!!!!!!!!!!!
و فکر ميکنم چطوري با اين دل سنگ بين ادمهاي سنگ تو اين دنيا سنگ زندگي کنم!! واي......
گريه ميکنم و داد ميزنم  اونقدر گريه ميکنم و به دل سنگيم لعنت ميفرستم و غم اين زندگي سرد و بي روح رو نميتونم تحمل کنم!!
يهو سردي زياد باعث ميشه اين دل سنگيم ترک برداره!!!
يه آهنگ قشنگي ميشنونم!!! اره  پوسته سنگي دلم ترک برميداره و روشني دلم بيرون ميزنه و دلم شروع به آشتي کردن ميکنه اشکامو پاک ميکنم بلند ميشم و همراه با اهنگ همنوا ميشوم دوباره کلمه هاي قشنگو توي دلم مبينم که دارن ميدرخشن



تو چشات دریا داری و آرامشه
منو به سمتت میکشه  .. آروم ... آرومه جونم
مال تو  حس عاشقونم!
 
موی تو... عشق گندمزار منه .
عشق بی تکرار منه
چشماتو .. نبند چشاتو
نگیر ازم اون خنده هاتو
بذار تو چشمات ..  چشمام ببینم
کنارت بشینم
بذار تو نگات اروم  بگیرم
من بی تو  میمیرم
تو باعث شدی عاشق بشم
من ازت ممنونم
تو این روزگار فرصت بده پیش تو میمونم
من ارامش زندگیمو به چشمات مدیونم



×× موی تو ....عشق گندمزار منه  ××
×× عشق بی تکرار منه  ××
چشماتو .. نبند چشاتو
نگیر ازم اون خنده هاتو
نت ها دارن مرقصن و میچرخن
تو باعث شدی با هر نفس حس کنم که شادم
تو وقتی نفش تو سینه هست نمیری از یادم
تو وقتی که من اسیرتم خوشبختم آزادم
 
 میخندم و میخندم و میچرخم میدونستم دلم طاقت استمرار بدی و سردی رو نداره   میخندم و با صدای بلند از خدای خودم تشکر میکنم که منو به خودم برگردوند!!
کلمه های دلم با کلمه های آهنگ به هم پیوستن و دارن همدیگرو صدا میکنن انگار که منتظر بودن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 815